no one can get in the way of what i feel for you

kom hem nu. fikade med jenny, fredrik och patrik. älskar att de får mig att må så bra. har träffat musse och lite annat people också. sedan tog jag och patrik en promenad hem från t centralen, blev ju ingen träning idag så kände mig tvungen. han är bäst på att promenera med, och bäst på att umgås med. det kommer nog sluta med att vi gifter oss, eftersom vi har samma stil när det gäller killar - såna vi inte kan få. varför ska man alltid sträva efter det bättre? kan man inte bara nöja sig? nnnej, nu för tiden blir man inte nöjd. i alla fall inte i den här åldern. det finns ju alltid någonting som kan bli bättre. men.. puss på mig och patrik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

love u to baby!

2008-10-03 @ 13:13:23
URL: http://prickigkalsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0