släkt<3

är hemma en snabbis, ska iväg snart igen.

men, för att skriva lite om helgen. det händer inte mycket på landet. det ända som finns att göra är att fiska (vilket det var för kallt för), åka till konsum, äta, dricka och röka. och gå ut med hundarna, men det orkar aldrig jag och melissa göra. vi satte oss på verandan istället och drack vin och hade djupa samtal. efter varsin vinare kom vi på hur mycket vi saknade våra pappor,så vi gick upp till dem och grillade marschmallows. de satt där, ungefär lika påverkade som oss antar jag. det var en känslig kväll. jag är så glad att jag har dig,melissa. orkar inte tänka längre än att jag vet att jag har dig. kusin.

ja, har inte tid med mer. skriver senare om jag känner för det, ska iväg till tandis nu. och sen till stan med lite people. puss

Kommentarer
Postat av: Melissa

Älskar dig kusin

2008-11-11 @ 19:49:30
URL: http://melajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0