FRANCE

jag åker ikväll. har inte lust längre. mor min skriker på mig. jag är förkyld.
min kusin har fått en baby, en liten pojke. lite gråtvarning på allt.

jag är bakis.. det är nog största anledningen att jag inte har lust med frankrike ikväll. hade ångest hela dagen igår.. pga blabla, sen helt plöttsligt så var jag och patrik påväg till maskerad. vi var utklädda till transor, men jag såg nog mest ut som en tjej/hora. jag drack lite. jag åt chips, ångest. jag drack lite till. alla var fulla. sedan drog vi till fridhemsplan, kändes viktigt att träffa jiimmie och ragna när de för en gångs skull är i stockholm. då hade jag druckit ganska mycket. så fort vi kom in på olivias fest blev alla utslängda, eller nåt sånt. jag förstod inte riktigt vad som hände men stämningen var ju sämst. vi stannade där en liten stund i alla fall. sedan när jag satt på busshållplatsen påvägen hem kände jag hur ångesten släppt och jag mådde bra igen. men nuuu, nej tack för att stanna i sverige men nej tack för frankrike också.

måste packa klart nu, mamma lackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0