explotion

igår fyllde min mor år. vi åt på grappa, det var mysigt. har inte varit ute med familjen sen någon regning kväll i somras när vi var på hirchenkeller. i alla fall, tog en promenad hem, och i korsningen torsgatan/karlbergsvägen fick jag en jättekonstig känsla. fastnade verkligen i ögonblicket och tanken slog mig att mamma inte alltid kommer finnas där för mig.. låter ju jättetöntig som skriver det, men det kändes så sorgligt. var antagligen för att jag och pappa besökte morfar tidigare under dagen. han låg och kollade på mig, pappa läste en dansk neger. vi skrattade, men hans livssituation är sorglig.

men tillbaka till verkligheten - ska till tandläkaren, sedan fika med fredrik, jenny och patrik. kanske träna också om jag orkar. eller så blir det en långpromenad. måste rusa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0