exiled

tittar på ett program på mtv som heter exiled. det handlar om en bortskämd flicka som blir skickad till peru för att bli självständig. hon gråter hela tiden för att det är smutsigt och sånt. jag skulle vilja bli självständigare. jag hatar att jag inte tjänar några egna pengar utan låter mina föräldrar betala min "vardagslyx".
jenny säger att vi ska åka till norge efter studenten och rensa fisk.
det ser jag fram emot. jag fyller sjutton om två veckor, det har jag inte lust med. i vissa områden är jag den omognaste människan jag känner. inte okej att vara omogen som sjuttonåring, nej.

well det är lördagskväll. ska fika lite med Malin i solna, sedan blir det nog tyresö. ska ta det hyffsat lugnt ikväll. puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

"jenny säger att vi ska åka till norge efter studenten och rensa fisk." Som i Andra Avenyn! :D

2008-11-22 @ 22:16:38
URL: http://daisyworld.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, vet. Men jag följer inte andra avenyn.

2008-11-23 @ 13:59:40
URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0