mhhhhm


Tog en fika med Malin på café solo. Jag drack latte och hon drack cola, och på något sätt kändes det bra att vara i Solna för en gång skull. Eller alltså, när jag insåg att jag inte hade varit där på två månader njöt jag i hela kroppen av att inte vara en solnabo och därför kändes det bra att vara där. För en gångs skull, som sagt.
Sedan satte sig jag och Malin i garaget och lyssnade på musik och pratade. Gamla minnen. Åh, vad jag älskar dig(A).

Efter solna drog jag och Rebecca till Tyresö, hem till Malin. DET VAR LANDET. Drack lite vin och pratade om livets stora frågor, eller tonårsproblem kanske de kallas.. hehhe. Påvägen hem var jag så kissnödig så jag sprang genom vasastan. Hade musik på hög volym. det var halt, och jag hade klackskor. Det var sånt där ögonblick, när man får känslan att ens liv är en film. Om mitt liv var en film skulle den heta "Linnea, när kommer du tillbaka?" för den vackra låtens skull.

Fast jag har inte tid med det här. Ska springa till västermalmsgallerian och köpa mössa, vantar och ett anteckningsblock. Jag förbereder att fylla sjutton och bli mognare, så köper att anteckningsblock där jag ska skriva upp hur mycket pengar jag gör av med varje dag, vad jag ska göra, och vad jag har fått gjort, samt tre bra saker som hänt under dagen. Sen skyndar Musse mig in till stan, kyssar på ljumsken<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0