BRA DAG

Dagen har varit rolig, började med att Ellen hoppade på i roslags näsby och gav mig en bra start på dagen<3. Sedan gick jag runt och skickade gossip sms om TEG till alla med comviq i skolan :D. Alla blev kanske inte så glada på mig, haha. Men you know you love me. Sedan satt jag och Matilda och drev med massa på msn under ljudtekniken. Efter skolan åkte jag in till stan med Paulina och köpte skor, mössa, sockor och läppstift till henne och tog en kaffe på sandys. Sen kom lilla Musse och jag skrattade igenom hela tiden vi umgicks. När jag kom hem blev det bara ännu roligare, vågar dock inte skriva här, alldeles för privat. Men får väl se om Gossip girl får tag på det så vet hela TEG imorgon :). Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag blev glad. Gossip Girl forever!

2008-11-17 @ 21:19:36
URL: http://daisyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0