ÄNTLIGEN

åh jag är så himla glad. jag ville bara göra något galet i helgen, åka bort från mina tonårsproblem. tänkte mig typ inom pendeltågslinjen, meeen jenny var på att åka ner till min far i göteborg och nu är jag så himla glad! jag har varit lite crazy bitch de senaste veckorna (typ börjat gråta av ilska när jag missat bussen, och liknande) så det ska bli så himla skönt att ta en paus från snön och stressen och fjortisdrickandet och framförallt DRAMAN. Jenny, du är guld värd<333

(vet att jag har sagt till några andra, paulina, farida och malin, att vi ska åka till göteborg, så om ni läser det här och blir avundsjuka och sura, så är det här bara en impulsgrej, jag åker med er på jullovet om ni fortfarande vill<333)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0