söndag

alltså jag hatar söndagar. fast jag har haft trevligt idag.
paulina sov här, hon vaknade asssbakis. det var inte så mysigt att se henne, hon var verkligen eländig! men men, vi åkte till katarinakyrkans minneslund sen, satt där och tänkte på min mormor och på paulinas farmor och pratade ett tag. kändes bra, och paulina var inte lika bakis längre (haha)
sedan köpte vi mat på 7 eleven, och mötte sen frank och lite people i slussen. åkte till liljewalchs och fikade med dem, sedan körde vi runt på djurgården och kollade runt. sedan skulle paulina på resturang, jag promenerade hem från fleminggatan. alltså sommar <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

Haha, alla hatar söndagar! Du kan tänka dig hur mycket jag hatade min söndag när jag inte hittade mina älskade härlurar! HAHAHA

2008-05-26 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0