snabbis

jag har tagit en paus i tio minuter, sen ska jag iväg, fyfan vad jag inte orkar. vill bara vara hemma och andas ut lite. gjorde en kopp snabbkaffe (hade inte tid att göra vanligt, haha) men nu har bara fem minuter på mig att dricka upp det så tror inte ens det kommer hinna svalna. jag hatar att stressa i mig kaffe, jag sitter helst ner och andas lite emellan. sen dricker jag inte för varmt kaffe heller. men men.

lånade pappas kamera och tog en miljon bilder på mig själv, har ni tur så laddar jag upp en senare ikväll. om jag får tid.. måste verkligen röra på mig nu, stressa i mig mitt kaffe och sätta mig i bilen. puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Jen

glad att du gillar det jag skrev om bella.

2008-05-19 @ 18:28:28
URL: http://jenstar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0