hoj hoj

jag är sämst på att blogga, men men, nu sitter jag här i alla fall. vilket jag egentligen inte borde med tanke på att jag ska åka till landet snart och borde packa lite mer. det ska bli jätteskönt att åka dit, jag och melissa har laddat med lite fjortisdricka så det kommer nog bli asmysigt, som vanligt.

jag ser fram emot ikväll. jag blir glad av att vara tillsammans med min släkt, för jag älskar dem, och de älskar mig. halva mig säger att det kommer att bli asmysigt, andra halvan säger att vi kommer bråka och såra varandra, och så vidare. saknar mormor och morfar på landet. mathilda och anders också. tider förändras.

var på rix fm festival igår, btw. det var asssnice, bortsett från några mindre (som för mig är stora) problem. för privata dock för att skriva här, men är du tillräckligt speciell och intresserad så är det väl bara att fråga mig. jag är ganska öppen, om jag vet vem jag berättar för. men det var ju inte det jag skulle skriva om, skulle skriva att jag såg BWO igår. alltså hur pinsamt det än är, så älskar jag dom, och kommer alltid ha en crush på martin rolinski. när de kom ut på scen så skrek jag och hoppade upp på lejonet på statyn så jag skymde BWO för alla fjortisar. sjöng med allt jag hade. åh det var så underbart <3 hela kvällen var underbar, bortsett från det där privata. eraajka & andrea var sämst mentalt stöd (de gjorde det för mitt eget bästa, hahaha. diskretast är de också!) men LAW YAH tjejer! :*

nu är det bäst att jag fixar till mig lite, packar det sista och dricker en kopp till kaffe.
så peace allihopa, sakna mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul med rixfmfestival =) Haft en bra dag annars?

2008-05-16 @ 17:50:46
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Jen

glad att du gillar det jag skrev om blondinbella.

2008-05-16 @ 21:21:47
URL: http://jenstar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0