egocentrisk

har suttit inne på nelly.com och kollat bhar, klänningar och smala modeller. jag vill också se ut sådär, som en sån där som passar i alla kläder. jag vill gå ut och köpa kläder, och smink, men sorgligt nog har jag blivit sjuk. (seriöst, har haft feber i tre dagar och ska till närakuten ikväll för att se om jag har streptokocker eller nåt liknande)
men för att muntra upp mig själv ska jag ha på mig mina smaljeans och högklackat, jag menar allvar med att höga klackar ger självförtroende. tyvärr gick paulinas hälsena också av på grund av att hon gick för mycket i klackskor.. hon är mitt skräckexempel och får mig att inte våga ha på klackskor för ofta.
jag ska städa mitt rum snart. "du känner dig fin om du har fint runt omkring dig." så jag känner mig ganska ful i mitt ostädade rum. jag lyssnar på the beatles, på de få låtar som fortfarande fungerar på min dator. ska lägga in hela min käre fars beatlessamling på datorn, en vacker dag då jag har tid och ork.

känns förövrigt som att alla är väldigt deprimerade just nu. jag orkar inte det, man blir deprimerad av att andra är det. deprissioner smittar. fast ända anledningen jag är deprimerad nu är att jag vill vara i stan och träffa folk och njuta av solen och omgivningen och vårat älskade stockholm, men måste sitta inne för att jag är sjuk.
jag ska bli bättre på att uppdatera min blogg, men eftersom jag håller så stor del av mitt liv privat så verkar jag bara ytlig och blåst när jag skriver. inte så djup och svår som jag egentligen är. åh systrar och bröder, det är så mycket ni inte vet. har ni sett solen gå upp över göteborgs skärgård klockan fem en majmorgon år 2005, t ex? nej, sånt gör väl bara lite halvt störda personer. fett värt i alla fall.
ska ta en cigg nu, sen städa och fixa mig. så pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0