alltid

åh nice dag. patrik mötte mig hemma hos mig, sen promenedrade vi in till stan och gjorde några ärenden åt honom. satte oss sedan på sandys. diskutterade skillnaderna mellan straight och gay-sex, alltså ibland är patrik så jävla klockren, älskar verkligen dig knappa! :'D puss på att han alltid kan få mig att skratta.
eleonora kom sedan och satt med oss där ett tag, sedan gick vi vidare till nåt café på drottninggatan där ted, jocke, mattias, robin, ajse och madde satt. så vi satt och mös där ett tag. sedan kom erika, hon och jag bytte uteservering till 7 eleven. så satt vi där och snackade ännu mer skit. seriösa tankar om oviktiga saker, det tar aldrig slut.
jag ska sova nu, ska till skolan imorgon, åh vad jag inte orkar.. men men. puss eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0