-

nu är jag hemma igen. det var trevligt på landet i helgen, bortsett från att det regnade och var kallt. jag och melissa satt uppe och pratade hela nätterna, och hon sa vissa saker som faktiskt har gett mig lite nya perspektiv på vissa saker i livet. hon berättade bland annat att hon har en bild på sig själv som barn på väggen (och inget barn var sötare än vad melissa var när hon var liten!) som hon tittat på och tänkt på allt dumt hon gjort, och lixom tänkt "varför gör jag såhär mot den där lilla flickan?" och dagen efter det hade hon gått till skolan i mjukisbyxor och osminkad. "..och då kände jag mig lycklig."
jag ska också sätta en bild på mig som barn på garderoben eller något. har redan en på mig och anders när vi sitter på en brygga på vrångö. den är söt. men jag vill ha en mer klockren bild, när jag ser riktigt lycklig ut. så pass att jag kan börja gråta när jag ser på den. då kan jag förstå allt dumt jag gör mot mig själv, mot den där lilla flickan.

jag ska plugga resten av kvällen, så bli jätteskönt när allt är klart. längtar som fan till sommaren. längtar till och med till att åka ut på landet i sommar, chilla vid vattnet och fiska och sånt. men men, borde fixa saker nu, så puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0