the sun is out but i'm not there

varför finns det så jävla mycket idioter? och varför måste folk ljuga?

jag vill ha en kille med tatuering på halsen och tungpiercing.
jag längtar bara tills vi åker till göteborg, jag orkar verkligen inte stockholm. egentligen vill jag åka till london, bara vandra ute hela dagarna och kvällarna och äta ute och bara ta det lugnt. och inte få några jävla sms eller telefonsamtal. se dig för lillebror, här kommer lyckan. men ingen vill/kan ju hänga med till london.
(och jag var SÅ JÄVLA NÄRA på att hänga med en totalt okänd person till typ finland, men nu är jag arg på den personen så tänker fuck heller följa med den personen till finland eller italien eller vad som helst.)

men jag ska ut och träna nu med erika, fridhemsplan.
har knappt vart ute på två dagar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0