sunshine

åker till landet igen. blir borta i ungefär en vecka, herregud. jag har inte lust att ta det lugnt, men kanske är lika bra att det blir så nu. melissas familj har ju köpt en till hund, kolla melajsa.blogg.se för bilder på henne. tila. naw.
ja men jag vet inte vad jag ska skriva här, haha, allt är för privat för att skriva upp där alla kan läsa. egentligen skulle jag kunna skriva flera sidor långt, men det går inte att öppna upp sig så inför allmänheten. haha förlåt va, för alla intresserade. malin åkte till turkiet igår och jag saknar henne redan, fan! paulina också, erika också, jag saknar för många.

alltså jag har så ointressant liv, så jag har verkligen inget att skriva om. antagligen för att det är sommar nu, och det är nice, och saker går bra just nu och jag mår bara allmänt bra. mmmm. så är det. skriver väl lite mer sen om det finns nåt mer att berätta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0