Tallin

ja, nu åker jag iväg igen. tallin med mamma och pappa. mamma älskar tallin, hon har pratat om i två-tre år att hon ska visa mig staden någon gång. så hon är jätteglad. det är inte jag, för såhär stressad har jag inte varit på länge. jag har tio minuter på mig att sminka mig och jag har lust att göra en två timmarssminkning. men neej, jag var inte så smart att jag började sminka mig för två timmar sen. jag började för fem minuter sen, och nu ska vi gå hemifrån om tio min. fan. jag har mkt smink iaf, mkt mascara för att dölja mina olyckliga ögon (ja olycklig, det är jag för att jag inte hinner göra allt jag ville göra. fixa mig ordentligt och sånt)
jag skriver alltid när jag är stressad och ska iväg, vet inte varför. och jag häller i mig kaffe. jag dör. nu är de arga.
men men, sakna mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0