kaffe och cigg

jag gillar ingenting alls.
eller egentligen gör jag ju det.

men just nu gillar jag ingenting alls. mamma jag orkar inte, orkar inte, orkar inte.

jag vill också flytta till jädraås.
eller så vill jag bara ha några chilldagar hemma, jag är mer trött efter lovet än innan. jag är fett sliten. michaela skickar massa kedjebrev till mig hela tiden, orrrrka. jag vill bara sätta mig någonstans och dricka kaffe (eller öl, eller vodka, eller vad fan som helst) och kedjeröka tills jag dör. i alla fall tills jag slutar vara på såhär dåligt humör. men jag antar att jag måste sova. jag vill åka till finland, eller göteborg. jag måste bort härifrån ett tag, jag har velat åka bort i typ två månader och ingen vill följa med. men jag måste verkligen sova. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0