vilsen i söderhöjden

jag känner mig ganska vilsen här. är hemma hos rebecca. vi hade tjejkväll. åt sallader och choklad och mös. tog en promenad med peter. trevlig man. han sa att det verkar finnas något bakom mitt pannben i alla fall. det kan man väl inte tänka sig, tänkte jag. han sa att han skojade. sedan var vi vilse i söderhöjden en stund. det var hemskt kallt. nu dricker jag red red wine, you make me feel so fine
vi gjorde horoskop. det sa att jag var förälskad, att jag var kärleksfull, att rebecca var min bästavän och att mina drömmar kommer att slå in. om jag la upp texten på bdb. rebecca la upp texten, det gjorde inte jag. jag tänkte, att mina drömmar borde väl slå in ändå? 
imorgon ska jag möta mikaela klockan tio vid plattan. vi ska shoppa innan folket hinner komma till stan. älskar att vara vaken på morgonen. men puss då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0