hösten 06

Sitter på mammas dator, hittade massa bilder sedan hösten 06. Dör nästan av nostalgi, det var då jag och Paulina tog tunnelbanan till rådhuset varje dag efter skolan och sprang upp och ner för hantverkargatan. satt på olika caféer eller gick norrmälarstrand och iaktog fönstrena och balkongerna och längtade efter att kunna skaffa en egen lägenhet där. sedan upptäckte vi åkersberga och täby. och vi älskade det. jag har alltid älskat förändringar. fast jag förstår inte hur man kan uppskatta åkersberga när man är van vid kungsholmen och vasastan? well vi var speciella.
Jag delar med mig av lite bilder :D.

Här är jag, som 14 års i åkersberga :).

Haha, jag och Lotta på kungsholmen.

Jag och Paulina på bergagården i åkersberga..

Jag och Farida utanför Berns :).

Jag och Paulina i min säng :).

Jag och Stas i Karby :).

Johanna, Lotta, Carro, Paulina och jag på bergagården ;).

Kommentarer
Postat av: mikaela

Snygga bilder glitterbruden!



Jag kom på nu att du hade skciakt ett sms till mig för typ två veckor sen. förlåt att jag inte har svarat, men precis när jag fick smset så gick min mobil sönder (vattenskada) och när jag satte in mitt kort i min nya mobil så fanns inget kvar så jag har varken ditt nummer eller smset kvar, och jag glömde helt bort det!



Bara så du inte tror att jag iggade dig! puss :)

2008-12-06 @ 14:46:59
Postat av: Lilly

älskar bilden på du och Paulina i din säng. :D

2008-12-06 @ 18:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0