woooooo


bild 1: jag bryter mot lagen att inte släppa fingrarna från cigaretten när man röker. bryter också mot lagen att man inte får ta kort på sig själv när man röker. men jag hade kul, och tomteluva, och smått påverkad.
bild 2: jag, med tomteluva, och världens bästa kusin melissa (lägg märke till hennes färgade hår).

yesterday: tog en kaffe med musse på sandys. var lite sur. gav honom blicken. sen begav jag mig till min mors julkonsert, med jenny, passade på att gå till mormors minneslund efter det. mötte sedan musse och carro. träffade ajse och sussie i t centralen också. haha, ajse hade gjort något roligt, haha. sedan begav jag mig hem till någon kille, med melissa och michaela. satt i deras soffor och drack vodka och lyssnade på reggea. det var härligt. intelika ansträngande som andra partykvällar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0