"ta hand om mig, jag suger av dig"

som juan sticker kniven i sabinas hjärta.
och du och jag mot hela världen, som magnus uggla sjunger.
men fuck det där.

önskar att du kunde sluta spotta på mig, och sedan förvänta dig att jag ska ta dig i mina armar och tycka synd om dig. jag har för mycket hjärta för att lämna dig.

men fuck, vad jag låter deprimerad. det är jag inte.
jag har blivit stucken förut, det gör ont, men that's life.
linnea, you'll get over it.

men ibland kommer man att tänka på allting samtidigt, och det känns som tusen knivhugg. stackars mitt hjärta, tänker jag. en småsak blir lixom till en stor sak.

men skitsamma. jag är inte sån som tycker synd om mig själv öppet. jag älskar livet, och idag har varit en bra dag. har umgåtts med paulina och mig själv och sånt. älskar paulina. saknar melissa.

Kommentarer
Postat av: gissa vem!

och paulina älskar dig

2008-12-09 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0