problembarn

är så irriterad, på dig och dig och dig och dig och dig. alltså i princip alla, mer eller mindre. fast mest mig själv, för att jag är så irriterad på alla.. jag suuger. och haha. jag gjorde ett misstag nyss. hatar mig själv för det. men skrattar åt det. för man ska skratta olyckan i ansiktet - hahaha

aja, fuckar livet. ska ut och möta rebecca nu <3 sedan ska jag och mamma på teater och se tre systrar. ska bli skönt att komma bort några timmar från att jag är så himla irriterad. ska tänka på tre systrars problem, inte mina. yeeeee<3
och en bild på helena bergström och rikard wolf, bara för att jag älskar teater och älskar de där två snyggisarna. som iof inte är med i den pjäsen jag ska se nu, men men ;). kyssar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0