pussy, du äger

orkar knappt berätta om gårdagen, räcker med berätta att jag fortfarande är fyllesjuk och klockan är efter nio! hade jätteroligt i alla fall. mötte patrik idag och fikade på nåt café på hantverkargatan. satt där ett bra tag, sedan kom ajse, mattias och laura. vi satt där ett tag till, sussie och nåt ragg till henne kom förbi men drog på en gång igen, och ranja kom och stannade med oss. det var jättetrevligt. ajses kamera säger jag bara, haha. sedan gick vi till t  centralen och mötte ted och en full jocke och daniel. sedan satt vi på sandys ett tag, innan vi drog hem. chill dag! jag har varit förkyld och fyllesjuk, men varför deppa för det? jag har haft jättetrevligt idag trots konsekvenserna av min big night out igår. älskade känslan när jag vaknade imorse, jag var inte ens nere eller någonting, som jag brukar bli efter mina våta nätter. japp, men nu ska jag duscha och gå och lägga mig.. pussi

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-31 @ 21:32:39
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Jossan

godnatt då:)

2008-08-31 @ 21:33:51
URL: http://monamourr.blogg.se/
Postat av: Sabbi

Ny design och ny inne/ute lista,

kolla in den mest fabulousa bloggen!

p&k

2008-08-31 @ 21:34:40
URL: http://fierce.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0