one life

asså fett myys dag. förutom mitt utbrott för mig själv när jag inte kunde köpa en ny mobil idag.. haha jag kan inte kontrollera mig själv (A)
nej men istället för att köpa en mobil (..) mötte jag alice och rebecca på en tatuerarsalong, stötte på daniel innan det också! gull. men men, tänk grejen, alice och rebecca ska tatuera sig. i love tatueringar, vågar dock inte tatuera mig själv eftersom ingenting tilltalar mig tillräckligt mycket att jag vill föreviga det på min kropp. alice säger "tänk att det är nu du är ung och vill, vänta inte tills du inte vill längre!" ..nej, jag kanske redan har väntat för länge. förut ville jag tatuera ett hjärta på höften, när jag var tretton alltså. känner bara att jag inte kan göra som dem, gå in i en tatueringsalong utan att ha nån aning om vad jag vill göra, bara fråga runt lite och ba "jo, ett hjärta på höften vore coolt" som om det vore en piercing eller nåt.. jaja, jag väntar tills någonting verkligen betyder tillräckligt mycket för mig att det på grund av den psykiska känslan knappt gör ont under själva tatuerandet. komplicerat, men yeah.
sedan mötte jag patrik, vi hade ett ärende på söder, sedan åt vi på ett video/café ställe på åsögatan. älskar stället! personerna som jobbar där behandlar en inte som kund utan som vän! man känner sig så himla accepterad :) sånt behöver man i vardagen. jag menar, när jag var där en gång för typ ett år sen.. så satte sig hans dotter brevid mig och visade en teckning där hon ritat alla medlemmar i pussycat dolls och frågade vem som jag tyckte skulle vinna! sån sötnos.
sedan promenerade jag och patrik till slussen och satte oss på bänkarna och fördrev tiden med att prata om förhållanden och framtiden. vi har bestämt att vi ska adoptera eller göra sån provrörsbefruktning och skaffa en dotter, och vänskaps-gifta oss och flytta till södermalm eller eskilstuna (för enligt patrik så står tiden stilla där, och jag vill inte att min dotter ska bli lika stressad som jag är) och sedan lixom träffa andra killar på sidan om :D så himla härligt, att ha en livskamrat fastän man kanske blir dumpad av andra killar hela tiden! men ghuud, klockan är två. måste typ sussa! big day imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0