hihi :)

orkade inte möta patrik i jakobsberg, insåg att det skulle bli lite för stressigt. istället ska jag möta mamma på fleminggatan och köpa lite smågrejer och äta middag, sedan ska jag träna body pump. försöker att ignorera det där om drickandet. känns värdelöst att sitta inne och titta på nån dålig film alla fredag-lördagkvällar i fortsättningen. låter dock mysigt att ta det lugnt och sitta och fika en hel kväll med nån mysig person. förstår inte folk som inte förstår sig på fika, jag älskar att bara sitta ner timme efter timme och diskutera (iof diskuterar jag "på knä" höhö) men livets alla frågor, gå igenom allting gång på gång. oftast när jag tänker efter så inser jag att jag har det bra, alltså, att jag är hyffsat lycklig. kan ju i alla fall inte kalla mig deprimerad, minns inte ens när jag grät senast och försöker vända alla problem till skratt. patrik och erika får mig att lyckas <3 :) love you! nu ska jag packa satsväskan och fräscha till mig lite, ska möta mamma kvart över! pssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0