desperata ögat

alltså vem har inte typ gått på stan och typ spanat in alla som ser någorlunda okej ut och tänkt "ghuuue va het"? jag sticker in ett finger i patriks mage eller griper tag hans hand.. han tror att det är nåt viktigt, och får ont i magen. men jag har kommit på att jag inte behöver någon man i mitt liv, egentligen, alltså att vara kär i. jag har ju patrik, han är mannen i mitt liv. eftersom han är totally gay så kommer han inte lämna mig för någon annan tjej, knappast någon annan kille heller. vänskap betyder så himla mycket mer än kärlek.

jag anser att hard rock café är ett ställe man som stockholmare sällan besöker, jag menar, jag gör i alla fall inte jag det. känns som att det inte är för oss, det är för turisterna. jag var där idag dock, vilket var hur trevligt som helst. caty bjöd mig och patrik. vi satt på uteserveringen och kollade på folk som fotograferade sig själva och sina vänner utanför och åt nachos och enchiladas. och nån browniegegga till efterätt. typ asgott! ont i magen efteråt bara.. haha. världens sötaste servitör jobbade där! ..och en kille som mitt desperata öga spanade in, när jag såg hans tatuering på halsen föll jag, höhö. jag och patrik tog en promenad hem sedan, det kändes bra fastän vi gick i regnet.

men ska sova nu, vet inte vad som händer imorgon men det är ju fredag så något äventyr borde jag ju hitta. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0