with every heartbeat

när vi var stressade och olyckliga brukade vi gå upp på hagakullen, jag och paulina. vi kallade det hollywood hills, och där uppefrån såg man ut över hela världen, nästan till californinen. och där uppe kändes det som att allt annat försvann. som att ta en paus från problemen. vi visste att när vi kom ner igen skulle ångesten inför skolarbeten och liknande komma tillbaka. vad hade vi för problem egentligen? jag minns inte ens, minns bara att vi hade det jobbigt. det var bara du och jag paulina, och våran sämre version av hollywood hills.
vi lyssnade på hole, typ doll parts, violet och celebrity skin. och vi bakade muffins. och tiggde cigg. och latte + paj för 10 kr på mc donalds på lunchrasterna. och jävlar vad jag saknar det där.

Kommentarer
Postat av: guess who

kommer du ihåg dubbelcheesebörgare (hur fan stavas det?) och stor cola för 20 kr?!!!! omg inte undra på att vi blev som vi blev, det var ju så billigt...! I love you girl, gulligaste blogginlägget. gamla minnen är bäst.

2008-04-30 @ 12:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0