fräsch

jag nämner inga namn
men min största förälskelse någonsin <3
jag saknar att vara hemligt kär i honom.

så mkt minnen. så mycket detaljer, och så mycket som han sa som jag sög in och fortfarande minns. jag minns iaf när jag tänker på det, som jag inte borde göra. när jag tänker på att vi började bråka (SÅ JÄVLA ONÖDIGT) blir jag förtvivlad. det var så jävla över, fastän jag inte fått nog. och jag är fortfarande svag, fastän det var flera månader sen. om han bad mig komma över nu skulle jag fortfarande åka hem till honom utan tvekan, så fort som möjligt. först skulle jag ringa erika och gråta av lycka då, men sen skulle jag åka. okej, inte för att han kommer bjuda hem mig haha, eller att vi ens kommer ta upp kontakten igen. skulle bara ge exempel för att visa hur seriös jag är med min förälskelse i den där mannen.
jag måste sova nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0