.

"förut brukade jag svara i telefon som 'hej, du har kommit till alice, lämna ett meddelande efter tonen..' men då brukade folk lägga på, så jag slutade med det.."

alice frågade mig vad jag skulle sakna om jag dog. fick mig att tänka. tänka på att jag skulle sakna i princip allt, och att jag trivs med det jag gör och de jag umgås med. jag sa att jag skulle sakna alla vardagliga saker, alla minnen. henne. (åh vad stolt jag blir om hon kommer in på polishögskolan!) hon berättade att hon vill göra lumpen också. och efter vad jag har hört om lumpen kan jag inte fatta att hon tror det är roligt.
jag lyssnar på min man, chris cornell.
jag vet inte vad jag ska skriva här. det händer alldeles för mycket i mitt liv just nu, men allt är fett jävla privat, jag vågar inte skriva upp saker här. jag har börjat skriva en dagbok för hand. skriver allt som händer och som jag tänker. mamma frågar mig ibland om hon får läsa min dagbok, hon hade läst det på nån hemsida att föräldrar får göra det ibland, men hon vågar inte läsa min dagbok utan att fråga först. hon frågar mig om jag kommer i kontakt med knark också, ganska ofta. jag säger att det inte förekommer i mina umgängeskretsar. hon tror mig. mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0