sho

min hårfärgning gav inget resultat, jävla skitfärg. funderar på att göra om det. mamma betalar lixom. hon måste betala en mascara också, den jag köpte senast sög!

mamma har varit jättesnäll mot mig idag, jag har ingen aning varför. idag var en bra dag, bortsett från regnet. letade café med patrik jättelänge, men sedan fikade vi på waynes på götgatan och sedan drog vi till kista galleria (det ända stället som stänger sent på söndagar haha) och shoppade. köpte en svart hoodtröja och ett linne. såg världens finaste skor för 1200 kr men pallar verkligen inte slösa så jävla mycket på skor. fastän "pappa betalar" så ska jag köpa jeans eller något istället. och han skulle nog bli arg om jag slösade 1200 kr på ett par skor, så ehhe.
men men, det är hårt. orka mina i-landsproblem. jag ska sova nu, så puss. puss på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0