hej, jag suger, annars är det bra

jag har typ ingenting att skriva om, jag är trött på det här. vill dra härifrån. 
mamma blir seriösare och seriösare varje dag med att flytta. jag vill så jävla gärna. men jag kan fan inte, pappa skulle gå under och mamma skulle må asdåligt. hon behöver pappa att luta sig emot när hon oroar sig över att jag knarkar och super och blir våltagen och så vidare. och över att jag inte lyssnar på henne. vafan, jag skiter i! vad ska hon göra, vad ska hon göra.

hängde på huddinge sjukhus idag, med erika, danne och caw. danne hade varit full och störd och ramlat med moppen och krossat knäskålen. själv tyckte jag det var världens finaste gest av oss att åka ända till huddinge för att hälsa på honom, men danne tog det som att erika vill ha honom. är det att ge falska förhoppningar att man hälsar på sin vän som hamnat på sjukhus? ibland förstår jag mig inte på människor.

klockan är halv tre och jag borde ha gått och lagt mig för flera timmar sen. jag vill inte vara här.
men jag mår ganska bra nu. vet inte riktigt varför men antar att det är för att jag klippt mig och ska färga håret imorgon. lyckas jag kan jag lägga in någon bild.
fattar inte varför jag skriver för, jag suger. rollerblaaaades, yeah! jag vill knarkaaa ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0