en dag till

"hallå?
vem ere?
vad vill du?
tagga.."


jag drömmer alltid att folk är elaka mot mig, och det får mig att inte lita på folk.
ska gå på resturang med pappa nu. är inte så pepp på det. vi kommer bara sitta tysta om inte mamma tvingat honom att säga någonting om något. och då kommer jag bli arg och gå därifrån. göra en london, springa ner på toaletten och sitta där och gråta, och sen inse att det inte finns någon spegel inne på toaletten. nej fan, ofta jag tänker gråta. jag tänker inte gråta, tänker inte förstöra mitt smink över något han säger. jag gråter bara när folk dör, och när jag är rädd att folk ska dö. annars håller jag käften. jag kan bara inte gråta.
på tal om london vill jag åka till london igen, typ nästa sommar. nu när mamma sagt att jag får åka ensam med en kompis, behöver bara en kompis som har tid, vilja och pengar till det. fast jag och malin pratade om att åka till danmark, och jag skulle fan inte banga! men london har jag så mycket att gå tillbaka till, typ caféer och gator och ställen. och har ju jays nummer, ifall jag skulle få lust att festa. men jag skulle nog aldrig sjunka så lågt att jag ringer honom ett år efter att jag träffat honom och frågar på dålig svenska om han kommer ihåg mig. är inte så jävla intresserad av att träffa honom igen ändå, han var rolig men ganska äcklig. alla är typ äckliga. men nu drar jag, hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy vad jag känner igen mig.
Och jag skulle verkligen inte banga på att åka till London med dig gullet. Det måste faktiskt nästan göras.

2007-09-25 @ 09:04:56
URL: http://johannatakeabow.blogg.se
Postat av: Linnea

Ja, jag tycker vi ska göra det :D
men skulle inte du till usa? <3

2007-09-30 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0