drugs don't work

ey.
jag hatar att det regnar. jag vill till stan imorgon, ha massa pengar och fika bort timmarna. jag önskar att jag hade andra kläder, men jag har för svårt att köpa kläder. jag ser typ inte bra ut, ehhe. köpte en svart bh idag i alla fall.
drack kaffe x 2 på café solo för mina ciggpengar. malin och jonas är så mysiga.
jag lyssnar på finsk rap. det känns sjukt. man kan fan inte tänka sig en finne rappa.

allt känns bara jobbigt. jag är för trött och det är det. men jag vill så mycket, vill ha så mycket. kläder och smink och utseende och personlighet och utstrålning. jag är alldeles för svensk och kanske är det pinsamt som paulina säger?
satte sig en jävla alkis brevid mig på tunnelbanan. tjock och ful och full och skulle ragga. okej om personen i fråga avlägsnar sig när man säger till, men den idioten bara fortsatte. jag gick därifrån till slut. när jag skulle gå av såg jag att han somnat. äckligaste människan jag träffat. "han kunde ju gå och dö när han ändå höll på"

jag ska sova. puss eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0