livet

Alla rensar fisk i göteborg, alla rensar fisk i göteborg!

Jag ska byta rum. Då får jag balkong och tv och digitalbox. Och då blir jag glad! Mamma ska bara tapetsera om och byta golv där inne, sen kommer det bli fett nice ju (både Paulina och Erika har redan bestämt att de ska flytta in, haha kom bara!)

Har inte skrivit här på ett tag, har inte blivit av. Vad ska man skriva lixom? Vad som händer, ja. Vad händer? Kom nyss hem. Har varit i AIK-stad med huliganerna och Malin och Sandra. Jonas, Erika och Andrea var så jävla arga på domaren, 1-0 till IFK. Jag orkar inte bry mig så mycket, jag kommer nog ändå aldrig förstå den där känslan. Men alla rensar fisk i Göteborg. Men Glenn, Glenn, Glenn, Glenn och Glenn och deras kompisar Glenn och Glenn blev i alla fall glada. Haha.

Men aja, jag ska duscha och gå och lägga mig, puss på alla.

på msn
jag: men jag ska gå och duscha kommer sen kanske
alexander: okej, halka inte på tvålen!

(klockren, kom till stockholm på höstlovet, jag saknar dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0