bra fan!

ibland lyssnar jag på våra låtar, och minns, och saknar. men ju mer jag lyssnar desto mer glömmer jag. får nya minnen till låtarna lixom. det suger, men vad ska man göra? jag suger. bra. haha.

göteborg våren 07, fan vad kul vi hade.
eller är det bara jag som tycker det? då var det vi. vi och himlen. och våra folköl.
det var brandmannen från brännö och pommes frites på sibylla och i hamnen.
och gitarr på berget och rökstunder i båthuset på vrångö. kaffe på båten.

jag är typ sjuk och eländig. låter ledsen men är bara nostalgisk, och glad. stör mig att jag ska till vätö i helgen, blir mysigt med melissa men det är ju så jävla kallt och jag vill vara hemma i stockholm och åka på äventyr med erika.

men du är svenne, så fuck that.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0