en dag i taget

fett deppig. jag är sjuk, jag blev sjuk när jag såg att det snöade. nu borde skolorna stänga tills det blir vår igen.

jag ska träffa malin imorgon, jag saknar henne som faaan. jag kommer aldrig vilja släppa henne, stå med henne tills allting blir bra igen. fast asså.. allt är redan bra, så bra det kan bli för tillfället. eller nåt känns bra i det dåligt och det är ju bra. fan. puss på dig malin.
ursäkta mitt deppinlägg nu, visst är jag ledsen, men egentligen är jag faktiskt glad. alexander sa att jag var söt på min bild på msn, att jag var vacker. jag saknar honom, varför måste han bo i göteborg och inte i stockholm? sen är jag glad över att jag ska träffa malin imorgon, och sen niklas :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0