gbg

jag är i göteborg. hade askul med alexander idag, var glad att han var snäll mot mig och inte var sådär.. som jag trodde att han skulle vara. jag har saknat honom och har inte umgåtts/pratat med honom sådär ensam på säkert över ett år, om man räknar bort den gången han tog han om mig senast jag var här och var full. då pratade vi en del, men det var ju bara fyllesnack med tanke på att båda var fulla. nu kunde vi prata om gamla tider och om hans drömmar och sånt.. kändes bra, trodde inte att han kunde öppna sig sådär för mig längre.

däremot är det ganska jobbigt också. känns som att komma tillbaka till dit vi slutade sist, att vara bakis och ha ångest över mina misstag på fyllan och sådär. eller asså nu ångrar jag ingenting, utom att jag tappade min plånbok och såna saker, men det känns ändå inte bra. det gör verkligen inte det.
och jag tror att jag kommer ha jättesvårt att sova, sov så förbannat dåligt senast vi var här. berodde ju delvis på att jag var full varje gång vi skulle gå och lägga oss men ändå.
 (det hjälper inte att jag är nära på att ringa/träffa christoffer och då vet jag inte vad som kommer att hända och sen kommer jag att få sjukt mycket ångest över det efteråt.. förresten har jag redan ringt honom och han hade inte mobilen på)

fan. orka det här.
imorgon ska jag förhoppningsvis träffa shadi. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0