fan

imorgon åker jag till göteborg och alexander svarar inte i telefon. jag vill träffa honom och prata med honom, han kommer att bli arg. han är redan arg på mig. jag vet inte ens om han fortfarande är i usa eller om han har kommit hem. fan. "han vet inte vad ironi är, linnea" jävla göteborg. vad ska jag göra imorgon? inte så jävla kul att hänga på vrångö med mina föräldrar och min morfar som inte ens kommer låta mig gå ut för att röka.
jag ska ha med min laptop i alla fall. fan, jag har inte ens packat.. "jag vill knaaarka"

jag lyssnar på alice in chains, har inget att lyssna på asså. jag gillar typ inte ens alice in chains. illa. (fast att jag lyssnar på dem nu är ju ändå ett bevis på att jag gillar dem, ursäkta, jag är störd. orka mig)

och det värsta är att mina problem är så små, de är så jävla små och obetydliga när man jämför med andra, det stör mig verkligen att jag sitter här och är arg på att jag kanske inte kommer att ha något att göra imorgon eftermiddag, medans folk svälter och så, jag är jobbig. orka mig. 

"jag vill vara som dig"
"nej, var dig själv då kommer du långt"
"beror väl på ens personlighet?"
"jag vet, men du är fin"

jag funderar på att ringa matilda och fråga om de vill fika/öla med mig imorgon. tror nämligen inte att alex och daniel är så på att träffa mig ensam, kan ju ringa de om matilda och ebba bangar.. fan. jag vet inte. orka det här.

ska träffa farida sen, det känns bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0