-

293049-3

<3
morfar: jag tycker i alla fall att du är den vackraste som finns.

idag känns det ganska bra. jag förbannar inte göteborg lika mycket, jag anpassar mig istället till att mina göteborgskompisar faktiskt inte har tid.
måste in till stan idag, ändå, köpa cigg och grejer. så då måste alexander följa med mig (han bor ju asnära den affären jag köper cigg i också, så) egentligen är han också upptagen, hans morbror och hans morbrors fru skulle komma och sånt. jag pratade med matilda också, ska ska antagligen träffa dem på fredag. det vore trevligt, de är så söta. jag blir så jävla sällskapssjuk här. och var ensam hela dagen igår, utom att jag pratade i telefon en del med malin. och med erika. "jag trodde jag skulle vara hemma snart, sen busschaffören ba: nu är det bara 3 timmar kvar till stockholm" haha jag saknar erika. jag är fortfarande lite sur på henne, för att hon inte följde med till göteborg, men framför allt för att jag har så jävla tråkigt. varför ringer inte alexander mig? han skulle ringa. klockan är fan halv fyra typ.. vafaan.. känner mig som en hund, men måste fan ringa honom snart. bangar han kommer jag att bli arg igen, för jag pallar inte åka ensam till stan och köpa cigg.. alltså, ärligt, 6 av de 10 personer jag känner i göteborg har inte tid med mig. (den meningen lät inte korrekt, men jag orkar inte rätta mig själv) har inte alexander tid så 7. de andra 3 personerna har säkert inte heller tid med mig, men har inte direkt lust att ringa dem och träffa dem. illa. fan. haha ^^ vore enklare om erika eller paulina var här. men paulina kommer ju imorgon, fan vad jag längtar tills hon kommer. då blir det party på 3,5or! jävla linus också, som inte svarar på mitt sms.

ska gå och dricka kaffe nu. sen kanske ringa alexander. skriver säkert mer sen, har ingenting att göra! puss


16:30
alexander har ju då dissat mig, och åkt till styrsö. och inte sagt något. jävla glenn.
som tur är så känner jag en snäll glenn som heter matilda, jag tvingade henne till stan genom att säga att jag bjuder på fika och cigg haha.
förresten så kände jag mig smal idag, första gången på hela sommaren, jag vet inte vad det var, men jag såg smal ut i alla fall. inte har jag ändrat något på mina kostvanor och sådär, det måste nog varit spegeln. ändå. måste fråga om vi har en våg här ute.. haha. tror inte jag har gått ner något, vet inte hur det skulle gått till eftersom jag inte motionerat något eller ätit nyttigt eller något sånt. det äger, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0