-

min mamma är arg på mig för att jag röker. jag ljög och sa att jag inte hade rökt idag, så hon har peppat mig till att inte röka på resten av dagen nu. jag hatar att hon inte förstår, jag röker fan inte bara för beroendet, jag röker för känslan och för att kunna slappna av. och lixom "vad skulle jag göra om jag inte rökte?"
det är ocoolt att röka. jag kommer ihåg när jag slutade, jag kollade på människor som rökte med avund, så nu uppskattar att jag "får" röka, med tanke på att jag "inte fick" då jag slutade.
mamma säger att jag ska ta en dag i taget. och att jag kan få pengar för det. känns inte bra att få pengar av en sån anledning när jag ändå vet att jag kommer att kommer köpa cigaretter för pengarna. jävla liv. jävla cigaretter.
jag får dåligt samvete också, för mig själv, när jag röker för mycket. om jag röker mer än ett halvt paket om dagen (försöker mig hålla på ett halvt, och det är för mycket det med!)

jag har en del pengar i alla fall. jag vet inte var de kommer ifrån men de är där i alla fall.
i göteborg kommer det säkert bli allderles för mycket rökning, då man festar och så.
hoppas det blir fest i göteborg, känns som men "vad ska vi annars göra?" 

fan. det känns inte bra. jag har lust att rymma till typ holland och skita i det här jävla landet. 

det låter typ som att jag är deprimerad, men det är jag inte. massa saker känns illa, men jag mår bra. puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0