glad idag

jag älskar att det inte är nån snö ute, jag älskar att jag ska få träffa hela släkten (inklusive matilda!) på julafton, och jag älskar att jag fyller år på söndag (jag hatar födelsedagar) och jag älskar erika och jag älskar alice in videoland och jag älskar att pappa inte är hemma och jag älskar att jag ska se fight club ikväll och jag älskar att jag ska till läkaren imorgon (varför får vara hemligt för alla som inte känner mig tillräckligt väl) och jag älskar att melissa och jag ska till vätö, och jag älskar att malin får mig att överleva, jag hatar att paulina klagar på att jag inte är som jag var förut, men jag älskar henne ändå för hon är så söttt, och jag älskar att jag bor i ett i-land och inte ett u-land. jaao. puss på allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0