-

har bråkat hela kvällen med mami shoulo och hon säger att hon vill flytta (är ju inte första gången jag hör det, men nu verkade hon hyffsat seriös) jag vet inte om jag vill det, vore skönt att slippa pappa, men.. asså.. fan. jag tycker inte om det här. jag tycker inte om att hon säger att vi ska flytta när jag så gärna vill flytta. jag hatar att bo här men jag är ändå van att ha nära till stan och att bo så pass stort att jag slipper märka om någon är hemma eller inte.
jag måste klippa och färga håret. först måste jag sova. jag orkar inte åka till landet i helgen, jag orkar inte vara social och glad. jävla värld. jävla allt. fan, men puss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad har hänt, grrly? Vi har inte setts på länge så vi har inte direkt hunnit prata face to face. Måste ses snart för att disskutera detta!

2007-09-05 @ 09:21:57
URL: http://johannatakeabow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0