-

jag känner typ ingenting just nu. helt tom i huvudet. jag fuckade min diet idag.
det känns stört, jag brukar alltid ha jättemycket att säga och jättemycket att skriva men nu ba.. puss. är inte alls på att gå till skolan imorgon. eller jag tycker det är mysigt att åka till skolan (även om vägen suger!) så känns det bra att jag inte behöver åka genom solna/se något av solna/vistas i solna. solna är ett jävla skitställe. okej nån gång då och då, men gå i skola i solna suger.
fan, känns helt stört, jag är varken glad eller ledsen, bara opepp, på allting. egentligen vill jag bara stanna hemma resten av livet. eller åka till stan och handla massa grejer och så med någon mysig person. jag vill ha rutin, jag vill gå upp i tid och gå och lägga mig i tid, men.. äh vafan. det känns som att skolan kommer att fucka, att det kommer att bli lika svårt som alltid tidigare, att hålla betygen uppe och hålla det sociala livet uppe. som det alltid har varit. kanske känns bättre imorgon då farida och alla kommer att vara i närheten? hoppas det. hoppas det inte blir som jag tror. hoppas det blir enkelt. önskar att jag kunde haft lite bättre inställning, varit lite positivare. men jag är ingen positiv person, asså, inget blir ändå som man tänkt sig.

asså jag är glad, jag är glad över att jag fick vara med om det där. låter som om jag är fett ledsen när jag skriver det, men jag är ju fan glad över att jag fick vara med. tio år. det är mycket. men jag måste sova. ska upp tidigt imorgon, så puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0